I will never give up on you, cause if I do I will loose the only thing worth fighting for


Hej!

Åkte till mamma idag vid 8. Har plockat undan på rummet och vikt om alla kläder i garderoben. Har även planerat nästan hela veckan, skrivit vad som ska göras införs provveckan osv. Känns riktigt skönt att veta det. Men har några saker som inte är riktigt klara än.

Igår när vi var ute så råkade jag tappa bort min nyckelknippa. Jag har alltid den i min högra jackficka men imorse när jag skulle låsa ytterdörren så var dom borta. Det är värsta är ju att jag har alla nycklar jag använder på den knippan. Hemnycklar, cykelnyckel, skåpnyckel, ja you name it! Så imorgon lär jag leta reda på vakmästaren och knipsa upp låset. Lär även trycka upp nya nycklar till ytterdörren osv.
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite innan jag går och lägger mig.
Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback