You're hell of an angel

Började som sagt dagen med gym och jag lär bara säga; fyfan vad jag är otränad. Det är helt sjukt. Fortsatte dagen med samhällskunskap där vi hade olika rollspel i ett kollektiv och sen matte. Efter var jag och Jennika på mattestuga, vi jobbade även lite på kemirapporten som jag ska fortsätta så mycket jag kan med nu. Träningen idag kändes rätt värdelös från min sida, allt gick åt helvete och vi körde typ en övning hela träningen. Får ta nya tag på torsdag. Var så slut efter träningen när jag kom hem så jag sket i Desperete Housewifes för jag var så seg och jag måste plugga. Så det ska jag göra nu. Ha en fin kväll!
Puss


Nu jävlar ska jag börja träna mer igen och jag vill så sjukt gärna ha tillbaka min kropp, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback