Perfect for me

Hej på er!

Var otroligt seg i skolan idag, klarade inte av att jobba någonting. Idrotten var rolig men jobbig. Körde något bootcamp aktigt och efter det basket. När jag kom hem fick jag ett sms där jag fick en frågan om att vara med på lussecupen. Jag tackade ja och har nu dragit ihop 3 tjejer till. Ska bli kul men jag är redan nervös eftersom att jag inte är nå duktig på innebandy. Var så otroligt trött så tog en powernap i ungefär 1.5 timme så jag duschade för ett tag sen och är fortfarande grymt seg. Sovmorgon till 13.00 imorgon och studiebesök. Mammasdag imorgon också så det blir en middag på Church Street imorgon, illa bara att jag inte kan träna.
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback