Onsdag

Sitter i köket nu och äter frukost/lunch. Om ungefär 1 timme ska jag gå till skolan. Börjar med samhällskunskap och avslutar med engelska och mentorstid. När jag kommer hem ska jag städa hela lägenheten och även mitt rum. Skulle egentligen ha gjort det imorse men jag försov mig. Efter jag har städat ska jag försöka få med mig pappa till hemlingby. Behöver verkligen träna upp min kondition. isåfall får han köra backintervaller med mig eller något.

Igår var jag ju först på studiebesök på ÅF. Var rätt intressant faktiskt, lät inte så tråkigt att jobba där. Mamma fyllde ju år igår också så vi gick ut och åt på Helt Enkelt. Riktigt gott!

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback