I don't mind if you don't mind

Hej!

Längesen jag skrev här nu. Men det är skönt att skriva här, eftersom att ingen läser det längre.

Vad har jag gjort idag då? Idag gick jag upp vid ett, har inte sovit så länge på ett bra tag! Duschade, käkade frukost och bara dog det lugnt inna jag tog bussen till Sätra vid fyra för innebandyträning. Hade inte tränat på en och en halv vecka innan men det gick helt okej med tekniken. Konditionen var det sämre med men det fick jag räkna med när jag festat två helger innan. Tog sedan bussen hem och åt god mat. Hade egentligen tänkt att åka iväg på fest men det blev en hemmakväll istället. Rätt så skönt det med ibland. Myste framför Gladiator med tomteskum och te.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp lite tidigare än idag. Funderar även på att ut och gå morgonen, men känner jag mig så kommer det aldrig att bli av. Halv två ska jag träffa Jennika för en fika och klockan åtta ska jag på bio med Rebecca, Emanuel och Olivia. Vi ska se Paranormal Activity 3. Jag ska nog fixa sovsällskap efter den, haha! Har hört att den är läskig.

Nu ska jag ta bort alla saker som ligger i min säng här, ser ut som ett bombnedslag. Sov gott ni som någonsin läser det här. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback