I don't care about math, I wanna study you

Hej!

Då var det måndag igen men satan vilket bra lov jag har haft. Mycket vilande men också massa roligt. Sett Paranormal Activity 3, fikat, festat, tränat och bara varit. Behövdes ett lov nu kände man. Men nu är det nya tag och det är det verkligen för min del. Idag börjar jag om med träning och matvanor. Nu ska jag kämpa för beach 2012! Blir inget godis, läsk, chips, fika osv på ett bra tag. Nu ska jag försöka att stå över! Sen ska jag försöka att träna mycket mer än vad jag gör också.

Var en riktigt rolig dag idag faktiskt. Skolan var inte så jättejobbig. Hade genomgång på teknik om ett roligt projekt vi ska börja med nu. Vi ska göra en förpackning för barnmatsburkar. Haha, låter ju helt wierd men det är mycket miljöfrågor osv kring det. Blir nog roligt och lärorikt! Hade även en rätt så rolig mattelektion efter lunch och idrotten var också rolig. Körde Volleyboll och lite gym.

Någonting jag MÅSTE börja göra är att börja plugga betydligt mycket mer än vad jag gör. Ska läsa en bok nu, sen tänkte jag hoppa in i duschen och efter det ska jag skriva lite på mitt sommarprat. Lär bolla lite idéer först. Ska nog göra en såndär "Mind-map". Jaja, det visar sig! Nu blir det lite "Händelser vid Kirkston Abbey" SPÄNNANDE!

Ps. Idag fyller även världens bästa gammelmorbror 66år! Grattis Lelle ♥ Ds.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback