The show must go on

Imorse skippade jag sovmorgonen och åkte till skolan för att göra ett arbete. Men det gjorde jag inte så jag hade kunnat sovit någon timme till istället..
Men ikväll hade vi våran allra sista klasskonsert och fysatan vad kul det var! Vi sjöng gamla låtar från förr och hade ett bildspel(såklart var det andra uppträdanden också). Jag var med i ett litet Schlager-spex och det var riktigt roligt! Men det var sorgligt också. Det var några som grät och det blir nästan sminkfritt på skolavslutningen! Nu ska jag sova och hoppas på att min hals blir bättre så jag kan träna imorgon! Puss ♥



Inside my heart is breaking
My make-up may be flaking
But my smile still stays on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback